Verzenden & bezorgen

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Ontvang ik een Track&Trace van mijn bestelling?

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet afhaal?

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Voor zendingen tot 2 kg geldt:
De verzendkosten zijn €4,95 inclusief BTW voor een bestelling tot €59,-. Vanaf €59,- bezorgen wij uw bestelling gratis.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Leveringen in Nederland worden gebruikelijk binnen 1-2 werkdagen thuis bezorgd. Bestellingen worden door DHL van maandag tot en met zaterdag bezorgd.

Medicijn op recept
Heeft u recept plichtige medicatie besteld? Houdt u er dan rekening mee dat het verwerken van het recept 1-2 werkdagen in beslag neemt. Het verzenden van uw bestelling zal daarom wat meer tijd in beslag nemen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden verzonden met DHL. Veel van onze bestellingen worden als  brievenbuspakketjes verstuurd. Als dit het geval is hoeft u niet thuis te zijn om de bestelling te ontvangen. Dit wordt aangegeven in de mail van de bezorger.

DHL doet één afleverpoging aan huis. Bent u niet thuis, dan wordt uw bestelling bij uw buren of de afgesproken plek aangeboden. Lukt het niet om uw zending aan huis, bij uw buren of op de afgesproken plek te bezorgen, dan wordt uw zending de volgende dag naar een DHL ServicePoint gebracht.

Ontvang ik een Track&Trace van mijn bestelling?

Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een track&trace nummer via mail. In de mail vindt u ook een link zodat u uw bestelling eenvoudig kunt volgen.  

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een mail met de verzendgegevens.

De track&trace gegevens zullen zichtbaar zijn zodra DHL de eerste scan van uw pakket heeft verwerkt. Zo kan u zelf uw bestelling volgen en ziet u wat de status van uw pakket is. Het kan voorkomen dat de track&trace gegevens in de map ‘ongewenste e-mail’ belanden. Het is daarom verstandig om deze eerste te controleren. Als u echt geen e-mail heeft ontvangen kan u contact opnemen met onze klantenservice.

Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen dient u dit binnen 6 weken na het plaatsen van uw bestelling bij ons te melden. Meldingen die pas na 6 weken worden gedaan kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet afhaal?

Soms komt het voor dat we bestellingen retour ontvangen met de reden dat deze niet zijn afgehaald bij de afhaallocatie. Als we een bestelling retour ontvangen die niet door u is opgehaald, dan zullen wij contact met u opnemen. In overleg met u zal besloten worden wat er met het pakket dient te gebeuren.